Kameralne otoczenie. Bliskość natury sprzyjająca nauce.Zobacz film promocyjny

Zapraszamy!

Dziękujemy
Aktualności
2021.09.18 Wyjazd integracyjny 2021 region świętokrzyski

…, bo wycieczka […] da zdrowie ciała i duszy, niejedno cierpienie boską siłą przyrody ukoi, a stargane pracą i stołecznym życiem nerwy do łagodnego i ożywczego akordu z całą bogatą matką naturą dostroi”. Aleksander Jankowski

Dużo się działo na czterodniowym wyjeździe w góry świętokrzyskie. Przeszliśmy… wiele kilometrów, zwiedziliśmy przepiękne miejsca, szlaki turystyczne, historyczne miasta: Jędrzejów, Krzemionki Opatowskie, Szydłów, Kurozwęki, Kielce, Oblęgorek, Rytwiany. Wysłuchaliśmy  autorskiej opowieść  o wyprawie dookoła świata, a za pomocą techniki (online teams) udało się wysłuchać prelekcji Pani Katarzyny Pierczyk o górach świętokrzyskich. Jednak to co jest najważniejsze to fakt, że byliśmy razem i  wspólnie spędzaliśmy czas przygotowując się  do nowego roku szkolnego jako społeczność szkolna. Przy tej okazji chcieliśmy serdecznie podziękować: Pani  Małgorzacie Misztal głównemu konserwatorowi Muzeum Narodowego w Kielcach, oraz pracownikom Kieleckiego Działu Konserwacji Zabytków, Panu Janowi Przypkowkiemu dyrektorowi Muzeum im. Przypkowskich w Jędrzejowie, oraz dr Andrzejowi Przychodniemu z Muzeum Archeologicznego w Krzemionkach Opatowskich. Zachęcamy do obejrzenia zdjęć.